joi, 15 martie 2012

Ce am facut in ora libera

In ora libera am stat de vorba cu Brandas si Rusu despre scoala de soferi dupa care Brandas mi-a pus o intrebare " daca este permisa devasarea pe autostrada" sustinand ca nu este permisa :)). Apoi am facut un chestionare in care am obtinut 24 de puncte din 26 . Am mai stat putin de vorba dupa care am incercat sa continui modificarea pozei de facebook in photoshop, in mod normal am reusit desi nu am putut modifica prea multe chestii deoarece nu m-a lovit inspiratia. Am mai vizionat un site cu masini in care dupa 5 min m-am plictisit si l-am inchis asteptand sa sune sa merg pana la secretariat cu Rusu Eusebiu MireI . Iintre timp rusu juca un joc pe www.y8game.com care m-a inspirat si am inceput sa joc si eu acel joc de nimic in care nu cred ca se poate trece mai mult de nivelul 4. Oricum ora libera a fost bine venita din punct de vedere al relaxarii psihice.

Un comentariu:

  1. probabil cel mai consistent articol [si asa departe de ideea unui fragment din viata unui adolescent la liceu].

    RăspundețiȘtergere