luni, 4 ianuarie 2010

Unde ma prins anul 2010

In noaptea de revelion inainte cu 2 ore am stat peacasa mai apoi am coborat jos pe la ora 23:00,iesiseram sa beau o sampanie cu prieteni fiind ca stiam ca la ora 24:00 nu voi mai fi putea fi cu iei deoarece trebuia sa plec deacasa.Pe la unsprezece jumate am mers in centru ca sa vedem focul de artifici care a fost incantator desi iera inghesuiala a meritat efortul,mai apoi pe la 1:00 in 2010 am ajuns akasa si am mancat putin apoi ne-am pus sa ne culcam ca sa ne trezim dimineata sa mergem in sat sa le uram rudelor la multi ani.Cand am ajuns in sat unchilor verisorilor si toti sau bucurat de prezenta noastra au instis o masa unde neam distrat amintindune din ani trecuti tot felul de lucruri haioase care ne faceau sa ne simtim bine,dupamasa am mers sa ma intalnesc cu prieteni ddin sat sa le uraz la milti ani si sa ne distram putin,spre seara ies si parinti mei amm mers akasa fiind ca ieram fosrte obositi si ne iera somn dar totusi ieu am mai iesit afara cu prieteni la un fotbal asa ca de inceput de an :-P

Un comentariu: